30 günlük tam erişim dönemi nasıl çalışır?
GetResponse, Eylül 2021'den itibaren Free bir hesap sunuyor. İlk 30 gün boyunca platformumuzun premium özelliklerine deneme erişimine sahip olacaksınız. Ücretsiz hesabınızı istediğiniz zaman ücretli bir hesaba yükseltebilirsiniz. Lütfen ilk 30 günden sonra premium özelliklere erişiminizi kaybedeceğinizi unutmayın.30 günlük tam erişim döneminde hangi özellikleri test edebileceğim?
Free hesabınızı kullandığınız ilk 30 günde GetResponse'un premium özelliklerine erişim vereceğiz. Web seminerleri, mesajlar, landing page'ler, pazarlama otomasyonu ve sohmetlerle ilgili olarak Free hesabında bazı kısıtlamalar bulunur.
Web Seminerleri: Web seminerleri 10 kişiyle sınırlıdır (siz ve sunucu dahil). Kayıtlar ve isteğe bağlı web seminerleri mevcut değildir.
Landing page'ler: Dilediğiniz kadar landing page oluşturabilir ve yayınlayabilirsiniz.
Ücretsiz hesaplar hesaptaki tüm landing page'ler için 1000 benzersiz ziyaretçiyle sınırlıdır. Sınıra ulaşıldığında, landing page'leriniz artık çevrimiçi kullanılamayacaktır. Landing page'ler için A/B testleri sınırsız ziyaretlerle birlikte sadece ücretli hesaplarda kullanılabilir.
Pazarlama otomasyonu: Dilediğiniz kadar iş akışı oluşturabilir ve yayınlayabilirsiniz. Dinamik segment filtresi kullanılamaz. Plus veya Professional planında kilidini açabilirsiniz.
Sohbetler: Sohbetler yalnızca GetResponse'ta oluşturulan bir landing page'e eklenebilir veya mesajlarınızdan sohbet penceresine köprü oluşturabilirsiniz. Sohbetleri yalnızca ücretli bir hesap kullanarak kendi harici sayfanıza yerleştirebilirsiniz.
Müşteri Başarı Ekibiyle İletişim Kurma: 7/24 İngilizce canlı sohbet yoluyla yardımımıza sınırsız erişebilirsiniz. Ayrıca, desteklediğimiz dillerden birinde e-posta yoluyla da bizimle iletişime geçebilirsiniz: İngilizce, Lehçe, Rusça, Almanca, İspanyolca, Portekizce, Fransızca veya İtalyanca.
30 günlük tam erişim sona erince ne olur?
Yükseltmezseniz premium özelliklere erişimi kaybedersiniz. Yine de hesabınızda oturum açmaya devam edebilirsiniz. Free hesabınızı ayarladığınız andan itibaren 30 gün boyunca yükseltmezseniz hesabınızda uygulanacak sınırlamaları görmek için bu makaleyi okuyun.
GETREPONSE FREE
GetResponse Free planı nedir?
GetResponse Free, işlerini çevrimiçi olarak halletmenin yollarını arayan tüm şirketlere yönelik bir çözümdür. Plan sonsuza dek ücretsizdir ve kredi kartı gerekmez.GetResponse Free hakkında daha fazla bilgi almak için bu sayfayı ziyaret edin. Ücretsiz planda hangi özellikler var?
Free hesapla şunları yapabilirsiniz:
temel özelliklerle 1 web sitesi ve landing page oluşturabilir ve yayınlayabilirsiniz
sınırsız bülten gönderebilirsiniz
bültenler, otomatik yanıtlayıcılar ve otomasyon iş akışları gibi pazarlama varlıkları için taslaklar oluşturabilir ve kaydedebilirsiniz
500'e kadar kişi ekleyebilirsiniz (onaylanmamış ve kaldırılan kişiler liste boyutundan düşülmez)
çeşitli türde GetResponse formlarından müşteri adayları toplayabilir ve bunları 32 gün boyunca sırada saklayabilirsiniz
hesabın premium özelliklerini 30 gün boyunca test edebilir ve kullanabilirsiniz
Ücretsiz hesabımı ücretli hesaba yükseltebilir miyim?
Elbette GetResponse Free hesabınızı dilediğiniz zaman doğrudan GetResponse hesabınızdan yükseltebileceksiniz.
SATIN AL
GetResponse uygulamasını nasıl satın alabilirim?
Ücretsiz bir hesap oluşturarak başlayın.
Hesabınızı doğruladığınızda, 30 gün boyunca tüm özellikleri ücretsiz test edebilirsiniz. Ücretsiz hesabınızı ücretli planlardan birine yükseltmek isterseniz, şu basit adımları uygulamanız yeterli:
Email Marketing, Marketing Automation veya Ecommerce Marketing arasından plan seçimi yapın ve paketi (liste boyutunu) seçin.
Hesap bilgilerinizi ve ödeme bilgilerinizi girin.
Abonelik planınızı seçin:
aylık (30 günde bir) ödeme yapılan standart plan
%18 indirimle 12 ay için önceden ödeme yapılan
%30 indirimle 24 ay için önceden ödeme yapılan
Hesabı Yükselt düğmesine tıklayın.
Sözleşmelerinizin süresi ne kadar? Aboneliğimi yükseltebilir veya düşürebilir miyim?
GetResponse size üç faturalandırma dönemi sunar:
Aylık
12 aylık
24 aylık
Aylık ödeme planları, 1000 aboneye kadar sınırsız mesaj için 15$'dan başlayan fiyatlarla liste boyutuna göre sınırlandırılır. Sunduğumuz indirimler sayesinde, 12 aylık bir plan için %18, 24 aylık bir plan için ise %30 indirim kazanabilirsiniz.
Faturalandırma > Hesabı yükselt kısmına giderek planınızı dilediğiniz zaman yükseltebilirsiniz. Yükseltme hemen gerçekleşir ve faturalandırma döngünüz her zaman baştan başlar.
Hesap düşürmeler talebiniz üzerine sadece Destek Ekibi tarafından gerçekleştirilebilir.
Hesabınızı yıllık/iki yılda bir ödeme den aylık ödemeye düşürmek için lütfen destek formumuz üzerinden bir destek bileti oluşturun veya LiveChat üzerinden bize ulaşın.Hangi paketi seçmeliyim?
Üç plan sunulmaktadır ve her birinde eklenti kullanılabilirliği ve dahil edilen özellikler bulunur. Tüm planlar, şu liste boyutlarına yönelik seçenekler içerir: 1000, 2500, 5000, 10000, 25000, 50000 ve 100000.
Email Marketing – liste oluşturmaya ve e-posta pazarlamasına güçlü bir başlangıç sağlar. Aylık ek ücret karşılığında web semineri ve/veya çok kullanıcılı erişim eklentileri satın alabilirsiniz.
Marketing Automation – KOBİ'lerin çevrimiçi varlıklarını büyütmeleri ve müşteri adaylarını dönüştürmeleri için mükemmeldir. Bu pakette oluşturulan her hesapta fiyata dahil 100 web semineri ve çok kullanıcılı erişim (3 kullanıcıya kadar) eklentileri vardır.
Ecommerce Marketing – çok kanallı kampanyalardan elde edilen geliri en üst düzeye çıkarmak için tasarlanmış bir plan. Bu pakette oluşturulan her hesapta 300 web semineri ve çok kullanıcılı erişim (5 kullanıcıya kadar) eklentileri vardır.
Müşterilerinizin verilerini nasıl koruyorsunuz?
Müşterilerimizin verilerini korumak için ağımızı son güvenlik yamalarıyla düzenli olarak güncelleriz. Özel ağımız 7/24 izlenir ve güvenlik duvarlarıyla kilitlenir. Her bir kod satırı, yayınlanmadan önce araştırılır.
Her türlü arıza durumuna karşı güvence sağlamak için verilerinizi aynı anda birden fazla sunucuya ve diske kaydederiz. Tüm veriler dünya genelinde birçok yerde güvenlik odaklı veri merkezlerinde günlük olarak yedeklenir ve saklanır.
Tüm kredi kartı verilerini, lider bankaların kullandığı şifreleme düzeyiyle aynı, son teknoloji şifreleme kullanarak koruruz.
Tüm hassas veriler, sektörde lider uzmanlar tarafından güvenlik açısından düzenli olarak taranan PCI uyumlu bir ağda işlenir, iletilir ve saklanır.
Güvenlikle ilgili bir sorunuz mu var? Bir endişenizi bildirmeniz mi gerekiyor? Bize e-posta gönderin. Güvenlik Ekibimiz her an yanınızda ve size yardımcı olmaya hazır.
Tüm çevrimiçi pazarlamanız tek platformda
MAX
Solution for demanding users looking for advanced marketing features and reliable support.
General supportStandard support via LiveChat and email only. Available in English, Polish, and Russian.
Shared IP addressAs a temporary bonus, we only give out dedicated IPs for the MAX package. To get more details, please, consult our Sales Representatives.
Email marketing
Marketing automation
SMS marketing – 1000 SMS NEW
Webinars for up to 500 attendees
Landing pages
Web push notifications
10 users per account
MAX2NEW OFFER
All-inclusive solution with dedicated Customer Experience Manager (CEM) and infrastructure.
Dedicated CEM and priority supportDedicated Customer Experience Manager and priority support via LiveChat, email, phone, and Slack (for qualified leads). Available in English, Russian, Polish, French, German, Italian, Portuguese, and Spanish.
GetResponse kullanan 100.000+ işletme ve sektör liderine katılın
GetResponse yalnızca daha büyük platformlarla rekabet etmekle kalmaz, aynı zamanda müşteri hizmetleri, kullanılabilirlik ve teslim edilebilirlik açısından önlerine geçer!
Uygulama için sadece iki haftamız vardı. GetResponse MAX'ta İşe Alıştırma Yöneticisi olan Przemek, bu kadar kısa sürede beni sıfırdan başlayan beni bir kahramana dönüştürdü.
GetResponse is easy to use, and straightforward, with excellent account management. We managed to migrate four databases within a week (all with API integration).
Sıkça sorulan sorular
ÜRÜN
GetResponse MAX teklifi nasıl çalışır?
GetResponse MAX, satış ekibimizin iş hedeflerinize, ihtiyaçlarınıza ve kapasitelerinize göre sizin için oluşturduğu özel bir tekliftir. Paketinizin detayları onaylandıktan sonra size özel hazırlanan bir sözleşme imzalarsınız.
Yardımlı IP Son Hazırlığı ne demek? Tüm yeni müşteriler tarafından kullanılabilir mi?
Yardımlı IP Son Hazırlığı* ile teslim edilebilirlik uzmanlığımızdan ve özel desteğimizden yararlanarak 1. Günden itibaren milyonlarca e-posta gönderebilirsiniz. IP adresinizde son hazırlık yaparken ve göndereninizde itibar yaratırken ilk gönderimlerinizde herhangi bir sınırlama olmaz: yani, değerli müşteri tabanınıza ulaşmaya devam ederken gereksiz gecikmeler yaşamazsınız.
*Yardımlı IP Son Hazırlığı, yalnızca nitelikli gönderenler tarafından kullanılabilir
Ne tür entegrasyonlar sağlıyorsunuz?
GetResponse MAX ile zamandan tasarruf etmek ve pazarlamanızla daha fazlasını yapmak için favori uygulamalarınızı ve web hizmetlerinizi bağlayabilirsiniz.
100'den fazla entegrasyon (Microsoft Dynamics, Magento, Salesforce ve dahası) arasından seçim yapabilirsiniz. Ayrıca API'mizi kullanarak araçlarınızı senkronize edebilir veya hatta özel bir entegrasyon oluşturmamızı isteyebilirsiniz.
TEKLİF
Sözleşme iş ihtiyaçlarıma göre uyarlanacak mı?
İşletmenizin ihtiyaçlarını ve benzersiz olduğunu anlıyoruz. Bu nedenle yaklaşımımız, şartlarımız ve ödeme seçeneklerimiz konusunda esnek davranıyoruz. "Ortak yaklaşım" kurallarına elveda deyin. Size mükemmel uyan bir çözüm yaratmak istiyoruz.
Satın alımdan sonra alıştırma desteği sunuyor musunuz?
GetResponse MAX Müşterisi olduğunuzda, şirket içi uzmanlarımız platforma alışmanıza yardımcı olur. Hedeflerinize ulaşmak ve ötesine geçmek için mevcut araçları en iyi şekilde nasıl kullanacağınızı size tam olarak gösterirler.
ÖZEL DESTEK
Global destek nasıl bir şey?
Müşteri Deneyimi Mühendisinizle telefon, e-posta, canlı sohbet ve Slack üzerinden haftanın 7 günü, günün 24 saati dünya çapında doğrudan bağlantı kurabilirsiniz.
Ana dilimde destek sunuyor musunuz?
İngilizce, Lehçe, Rusça, İspanyolca, Almanca, Fransızca, İtalyanca ve Brezilya Portekizcesi desteği sunuyoruz.
Bireysel destek neleri kapsıyor?
GetResponse MAX Müşterisi olduğunuzda, sürekli destek sağlamak için özel bir Müşteri Deneyimi Mühendisiniz (CEM) ve Kilit Müşteri Yöneticisiniz (KAM) olur.
CEM, platform kullanımınızla ilgili olarak danışabileceğiniz ana irtibat noktanız olacaktır. Rolleri, hedeflerinize ve GetResponse araç setine yönelik genel pazarlama yaklaşımına ulaşmanıza yardımcı olmaktır.
KAM ise, büyütmeler, uzun vadeli sözleşme yenilemeleri ve ek hizmetleri gibi iş ihtiyaçlarınıza odaklanacaktır.
GetResponse MAX'tan başka bir platforma geçiş mümkün mü?
GetResponse MAX'a geçişinizi kusursuz hale getiriyoruz. Özel Alıştırma Yöneticiniz pazarlama otomasyonu, veri senkronizasyon yöntemleri ve hesap organizasyonu konusunda yardımcı olarak süreç sırasında size yol gösterecek.
Müşteri Deneyimi Mühendisinizle birlikte, sızıntıları belirlemek ve daha yüksek müşteri etkileşimi ve elde tutma için pratik çözümler geliştirmek için mevcut e-posta pazarlama programınızı analiz etmenize yardımcı olacaktır.
DİĞER
Müşterilerinizin verilerini nasıl koruyorsunuz?
Hem sizin verilerinizi hem de müşterilerinizin verilerini korumak için birçok önlem alıyoruz. CAN-SPAM Yasası, CASL ve Avrupa Birliği spam önleme yasası dahil olmak üzere uluslararası veri koruma yasalarına ve yönetmeliklerine uyuyoruz. Aynı zamanda MAAWG, ReturnPath ve E-posta Deneyimi Danışmanlığı gibi sektörde lider kuruluşlara ve girişimlere üyeyiz.
Sunucularınız nerede saklanıyor?
Her türlü arıza durumuna karşı güvence sağlamak için verilerinizi aynı anda birden fazla sunucuya ve diske kaydederiz. Tüm veriler dünya genelinde birçok yerde güvenlik odaklı veri merkezlerinde günlük olarak yedeklenir ve saklanır (hem ABD'de hem de AB'de).