Ücretsiz denemenizi başlatın

Parola güvenlik ipuçları:

  • en az 6 karakter kullanın
  • harfleri ve sayıları bir arada kullanın
  • büyük ve küçük harfleri bir arda kullanın
  • özel karakterler kullanın (ör. @)

Puanlama ve Etiketleme

Kitlenizle ilişkileri destekler

GetResponse, müşterilerinizi tanımanıza ve alışkanlıklarını ve tercihlerini analiz etmenize yardımcı olmak için, Pazarlama Otomasyonunun parçası olarak Puanlamayı ve Etiketlemeyi sunmaktadır. Ayrı olarak kullanıldığında, her bir araç müşterileri bölümlendirmenize ve etkinliklerini takip etmenize yardımcı olur. Ancak bir araya geldiklerinde, mükemmel bir müşteri profili ve gerçekten özel olarak düzenlenmiş bir otomasyon iş akışı oluşturmanızı sağlarlar.

Puanlama ve Etiketleme

Puanlama

GetResponse abonesinin puanlanması ile, müşteri işlemlerini takip edebilir ve derecelendirebilirsiniz ve veritabanınızın değerini ölçmek için, topladığınız bilgileri kullanabilirsiniz.

  • Bireysel abone profilleri oluşturun.

  • Kullanıcı davranışına göre puanları ekleyin veya çıkarın.

  • Herhangi biri seçilen etkinliğe herhangi bir sayıda puan atayın.

  • Abone profillerine API'yi kullanarak puanlar uygulayın.

  • Açılmaları, tıklatmaları ve pek çok diğer kullanıcı işlemini ölçün.

  • Kişiselleştirilmiş otomasyon iş akışları oluşturmak için bireysel müşteri puanlarını kullanın.

  • Puanlarına göre abonelerinizin değerini değerlendirin.

  • En değerli müşterileriniz için ödül programlarıoluşturun.

  • Reddeden müşterileri tanımlamanıza yardımcı olması için erken uyarı sistemleri oluşturun.

  • Baştan başlamak için müşteri puanlarını herhangi bir anda sıfırlayın.

Etiketleme

GetResponse etikelemesi, abonelerinizin her birine etiketler eklemenizi sağlar. Veritabanınızla kişiselleştirilmiş ve ilgili iletişim oluşturun.

  • Her bir aboneye sınırsız sayıda etiket atayın.

  • Müşteri işlemlerine göre etiketleri atayın veya kaldırın.

  • Hedefli kampanyalar oluşturmak için etiketli kişileri arayın ve bölümlendirin.

  • Belirli takip işlemlerini tetiklemek için etiketleri kullanarak otomasyon iş akışları tasarlayın.

  • Bireysel müşterilerin etiketlerini analiz edin ve etkinliklerini takip edin.

  • API'yi kullanarak etiketler atayın.

  • Seçtiğiniz kritere göre elle veya otomatik olarak etiketleri kaldırın.

  • Baştan başlamak istediğiniz her an etiketleri temizleyin.

  • Teke tek bir müşteri deneyimi oluşturmak için etiketlemeyi kullanın.

İşinizi büyütmek için daha fazla araç mı arıyorsunuz?

Tüm özelliklere göz atın