Ücretsiz denemenizi başlatın

Parola güvenlik ipuçları:

  • en az 6 karakter kullanın
  • harfleri ve sayıları bir arada kullanın
  • büyük ve küçük harfleri bir arda kullanın
  • özel karakterler kullanın (ör. @)

Bırakılan Araba

ARABASINI BIRAKANLARI MÜŞTERİLERE DÖNÜŞTÜRÜN VE GELİRİNİZİ TEKRAR KAZANIN.

BİLİYOR MUYDUNUZ?

Her gün, alışveriş yapanların üçte ikisi çevrimiçi siparişlerini tamamlayamıyor.

Bu, çok fazla potansiyel müşterinin kaybolması ve elde edilmeyen çok fazla gelir demek.

Alışveriş arabasını bırakma e-posta kampanyaları, kayıp gelirinizi geri kazanmak için tam olarak ihtiyacınız olan şey olabilir.

Alışveriş arabasını kurtarma

GetResponse Pazarlama Otomosyonu ile çevrimiçi siparişlerini bitirmemiş olanlarla kolayca etkileşim kurabilirsiniz. Arabasını bırakanları hedefleyen mesajlarla ulaşın.

Arabanın bırakıldığı zamanı belirlemek için herhangi bir zaman aralığı ayarlayın.

Bırakan kişileri anında takip edebilmek için Pazarlama Otomasyon iş akışınız içerisinden bir e-posta dizisi oluşturun.

Uzun süre hiçbir şey almayanlardan puanlama puanlarını çıkarın.

Faaliyetsiz alıcılara etiketler atayın
veya bu kişileri farklı bir alıkoyma kampanyasına taşıyın.

Alıkoyma kampanyalarınızın etkililiğini arttırmak için çeşitli Koşullar, İşlemler ve Filtreler arasından seçin.

Nasıl çalışır?

İlk ürün çevrimiçi alışveriş arabasına koyulur koyulmaz zamanlamayı başlatırız ve belirtilen bir süreden sonra
orada kalırsa, arabayı bırakılmış olarak kaydederiz.

Mağazanızı GetResponse'a bağlamak ve gelirinizi kazanmaya başlamak için güçlü e-ticaret entegrasyonlarımızı kullanın.

Zaman tasarrufu sunan otomasyon şablonları ve tamamen özel anımsatıcı mesajlar ile müşterileri arabalarına geri dönmeleri ve satın alımlarını tamamlamaları için teşvik edin. Satın alımlarını tamamlarken, müşterilerinizi alışveriş sepetlerine eklemeye ikna edebilecek ürün önerileriyle bitirin.

Birden fazla bırakılan araba e-postası alan e-ticaret müşterileri, yalnızca takip e-postası alanlara göre satın almaları tamamlama konusunda 2,4 kat daha fazla tamamlama eğilimindedir. (Kaynak: Experian, 2016)

İşinizi büyütmek için daha fazla araç mı arıyorsunuz?
Tüm özelliklere göz atın