Ücretsiz denemenizi başlatın

Parola güvenlik ipuçları:

  • en az 6 karakter kullanın
  • harfleri ve sayıları bir arada kullanın
  • büyük ve küçük harfleri bir arda kullanın
  • özel karakterler kullanın (ör. @)

Belirli hedefleri ele alma

İş akışınızı karmaşık bir pazarlama otomasyonu sistemine uyarlama hatasından kaçının. Bunun yerine, belirli hedeflere ulaşmak için esnek modüler çözümleri seçin: lead'leri destekleme, CRM'nizi entegre etme, müşteriler kullanım süresi değerini uzatma.

İş akışlarını işlerken görün

Uzun vadeli yatırım

Yakın tarihli çalışmalar, günümüzdeki ’küçük işletmelerin (KBİ), otomasyondan yüksek geri dönüş oranları elde ettiğini göstermektedir — bu ’bir harcama değil, bir yatırımdır. Azalan maliyetlerle, iyileşen satışlarla ve daha güçlü karlılıkla ne kadar kısa sürede kendini amorti edeceğini hesaplayın.

Plan ve Uygulama Kılavuzunun tamamını okuyun

Sadece bir platform değil

Göz alıcı özellikleri satın almak yerine, avantajlar sunan özellikleri seçin. Daha iyi ilişkiler mi istiyorsunuz? Yanıt, otomatik iletişim olabilir. Daha iyi dönüşümler? Kişiselleştirme ve dinamik içeriğe bakın. İyileştirilmiş ROI? Üst satışlarınızı, çapraz satışlarınızı ve eklemeli satışlarınızı otomatikleştirin.

Pazarlama Otomasyonu özelliklerine bakın

Planlama

Bugün Pazarlama Otomasyonuna nasıl başlayabilirsiniz?
İlk olarak, bu soruları cevaplamak için beyin fırtınası yapın:

  • Muhtemel müşteri veritabanınızdaki yetersizlikler nedeniyle kaçırdığınız fırsatlar var mı?
  • Yeni lead'ler yakalayıp satış aktarımlarınıza onları yerleştirmenin sorunsuz bir yolunu oluşturdunuz mu?
  • Muhtemel müşterinizin davranışına yönelik daha iyi bir anlayışınız olsaydı, daha fazla satış oluşturabilir miydiniz?
  • Bir sadakat kampanyası uygulasaydınız, müşteri kullanım süresi değeriniz (CLV) artar mıydı?
  • Lead destekleme tekniklerinizi otomatik hale getirseydiniz, satış döngünüz ne kadar hızlanabilirdi?
  • Pazarlamanızı CRM'nize entegre ederek zaman ve para tasarrufu sağlayabilir misiniz?
  • Her yeni Lead, müşteri olma yolunda tutarlı bir dönüşüm deneyiminin keyfini çıkarıyor mu:

Uygulama

Otomasyonun avantajlarını elde etmek, üstün bir idareyi gerektirir. Pazarlama Otomasyonu başarısı için, günümüzün en net pazarlamacılarının en iyi uygulamalarını benimseyin:

  • İyileştirebileceğiniz, düzenleyebileceğiniz ve en uygun hale getirebileceğiniz tekrarlayan görevleri bulmak için satış döngünüzü inceleyin.
  • Kitlenizin sizden duymayı beklediği ve umduğu şeyleri değerlendirmek için zaman ayırın.
  • İşinizin bir veya daha fazla belirli alanı üzerinde olumlu etki bırakmak için hedefler belirleyin.
  • İlerlemeyi değerlendirmenize ve plana sadık kalmanıza yardımcı olması için, ölçülebilir temel performans göstergeleri (KPI'ler) ile bir otomasyon planı taslağı hazırlayın.
  • Ekiplerinizle tanışın ve günümüzün ihtiyaçlarını karşılamak ve daha iyi bir yarına giden yolu kurmak için otomatik sistemleri hizalayın.
  • İşe yarayan şeylerden en iyi şekilde faydalanarak ve iyileştirilmesi gerekenleri düzenleyerek tamamlayın.

Destek

GetResponse Pazarlama Otomasyonu projeanizin başarısına kendini adar. Yani yardım veya tavsiyeye her ihtiyacınız olduğunda, doğrudan kaynağa gidin!

Uzman Konuşması

İşinizi büyütmek için daha fazla araç mı arıyorsunuz?

Tüm özelliklere göz atın