Pazarlama Otomasyonu

Otomatik olarak alakalı e-postalar ve deneyimler gönderin

Gereksinimlerinize göre büyüyen pazarlama otomasyonu ile arzu ettiğiniz müşteri yolculuğunu görselleştirin ve hayata geçirin.

ÜCRETSİZ KAYDOL

Kolay kurulum – uzun süreli sonuçlar

GetResponse: Şaşırtıcı E-posta Pazarlama Otomasyonu

GetResponse, mesajlarımızı oluşturabilmemiz için harika biçimlerde son derece doğal ve hızlı bir e-posta düzenleme yöneticisine sahip. Çoğunlukla, özel mesajlar oluşturmak için kullanıyoruz. Aynı şekilde kişi kayıtlarınız ve olası müşterilerle de ilgilenebilirsiniz. Site trafiğimizde, müşteri bağlılığında ve kısaltılmış kampanya döngülerinde ölçülebilir artışlar gördük.

Philip Hudson, 5 yıldızlı G2 İncelemesi

Otomatik müşteri yolculuğunuzu ayarlayın ve görsel hale getirin

GetResponse Pazarlama Otomasyonu, belirtebileceğiniz düzinelerce koşuldan birini karşılayan kişiler için e-posta listenizde arama yapıp ardından istediğiniz işlemleri gerçekleştirir. Filtreler üzerinden kitlenizle daha hassas bir şekilde iletişim kurabilirsiniz.

Tam olarak ulaşılmak istediklerinde
doğru kişilere ulaşın

Yerleşik e-posta pazarlama otomasyonu ve gelişmiş segmentasyon özellikleri ile, müşterilerinizle kişisel ve uzun vadeli bağlantılar inşa edebilirsiniz.

Müşteri faaliyetlerini izleyin ve değerlendirin

Müşteri adayı puanlaması ile, davranışa göre bireysel kişi profilleri oluşturabilirsiniz.

Her bir eylem için puan atayın veya eylemde bulunulmadığında puanları düşürün ve kişiselleştirilmiş otomasyon iş akışları oluşturmak için bu fikirleri kullanın. Ardından kişilerinizin etkileşimini ve değerini otomatik olarak tahmin edin.

Yüksek derecede etkileşim gösteren müşteriler

Kişiselleştirilmiş ve alakalı e-postalar gönderin

Etiketleme, kişilerinize etiket eklemenize olanak tanır. Yaptıkları veya yapmadıkları eylemlere göre sınırsız sayıda etiket atayın veya etiketleri kaldırın.

Etiketlenen kişileri arayın ve bölümlere ayırın ve belirli gruplarla alakalı hedef alan, otomatik e-posta pazarlama kampanyalarını çalıştırın.

Etiket
  • kulüp üyesi
  • yüksek potansiyel
  • yeni müşteri
  • eylül kampanyası
  • depo
  • önceden ödenen
  • süper
  • etkin
Otomasyonlarımız basitleştirildi

Sürükle ve bırak arayüzü, oldukça karmaşık otomasyon ağaçları oluşturma işlemini çok kolaylaştırdı. Kampanyamızı kitlemize sunmadan önce bir ilgi alanını gerçek anlamda ölçmemize olanak tanıyor. Site trafiğimizde ve katılımda ölçülebilir bir artış yakaladığımızı vesatış döngümüz kısaldığını gördük.

Felipe Godoy, 5 yıldızlı G2 İncelemesi

Güçlü e-ticaret verileriyle
satış ve pazarlamanızı otomatik hale getirin

Gelen trafiğinizi en iyi şekilde kullanmak için gelişmiş e-ticaret araçlarımızı kullanın. Sitenizde API, yerli e-ticaret entegrasyonları veya JavaScript kodumuzu kullanın ve izlenme alın.

Web sitesi trafiğinizi satışa dönüştürün

Ziyaret edilen URL

Ziyaret ettikleri sayfaları esas alarak kişilerinizin ilgi alanlarını anlayın ve hedef alan e-posta pazarlama otomasyon şablonları oluşturun.

Satın Alınan

Müşterilerinizin satın alma davranışlarını öğrenin ve ihtiyaçları için tasarlanan e-postalarla ilişkinizi güçlendirin. Anahtar sayfa ziyaretlerini izleyin ve zengin verilerle destekleyerek bilgilendirilmiş şekilde karar vermelerini sağlayın.

Müşteri faaliyetlerini izleyin ve değerlendirin

Yerleşik web sitesi ziyaretçi izleme özelliği ile, mağazanızdaki çevrimiçi satın alma işlemlerini tamamlamayan müşterilerle etkileşime geçin.

Arabalarını bırakanları hemen takip etmek için pazarlama otomasyonu iş akışınız üzerinden bir dizi bırakılan araba e-postası gönderin.

Bırakılan araba

Otomatik olarak önerilen ürünler

Beğeneceklerini düşündüğünüz ürünleri önererek müşterileri tekrar satın almaya ikna edin. Mağazanızdan ve müşterilerinizin satın alma geçmişlerinden elde edilen gerçek zamanlı verilerle bunu tamamen otomatik olarak gerçekleştirebilirsiniz.

Satın Alınan

Sizin için oluşturulan iş akışı şablonları ile, pazarlama otomasyonu üzerinden tahmine dayalı sonuçlar elde edin

Müşterilerinizi karşılamak, geri kazanmak, yeniden hedef almak ve etkileşimde bulunmak için önceden oluşturulan, güçlü otomasyon şablonlarını kullanın. Teknolojisi kendini kanıtlamıştır, pazarlama onayı almıştır ve binlerce müşteri tarafından sevilir.

Yeni kaydolanları bilgilendirin

Sadece en umut veren müşteri adaylarınızı karşılayın ve yeterli hale getirin. Kişilerinize özel teklifler göndermek için puanları kullanın.

Bekleyin: 3 gün
Takip içeriği gönderin

Daha fazla satışa yaklaşın

Daha az endişe ile daha fazla ürünü daha sık satın. Kişilerin daha fazla satın almak için mağazanıza geri gelmelerini sağlamak için otomatik e-posta dizilerini kullanın.

İlk 20 tıklayan:
“%30 indirim promosyonu” bağlantısı

Katılımı teşvik edin

Kitlenizin bağlı kalmasını mı istiyorsunuz? Müşteri adaylarınızı bilgilendirmek için çevrimiçi bir kurs başlatın veya bir web seminerine ev sahipliği yapın. Tek seferde bir e-posta.

Etiket şu şekildeyse: SEO içeriği
Etiket şu şekildeyse: Eğitim ilgi alanı

Pazarlama otomasyonu açıklaması

Pazarlama otomasyonu nedir? Pazarlama otomasyonu, çeşitli pazarlama ve otomasyon faaliyetlerinizi otomatik hale getirmenize yardımcı olan bir teknolojidir. Örneğin, kişiselleştirilmiş e-postalar ile müşteri adaylarınızı otomatik olarak karşılayabilir ve bilgilendirebilirsiniz ve e-postalarınızda ve landing page'lerinizdeki aktivitelerini esas alarak kişilerinizi bölümlere ayırabilirsiniz. GetResponse Pazarlama Otomasyonu, güçlü koşullar, filtreler ve eylemlerden oluşan bir paket sunar. Bir abonenin yolculuğunu veya deneyimini yansıtan iş akışları oluşturmak için bunları birleştirebilirsiniz. Bir iş akışı oluştururken önceden tasarlanan şablonlarımızdan birini kullanabilirsiniz veya sıfırdan bir iş akışı oluşturabilirsiniz.
Web sitesi ziyaretçilerini izleme nedir? Web sitesi ziyaretçilerini izleme, biri seçtiğiniz bir sayfayı ziyaret ettiğinde adım atmanıza olanak tanır. Tek yapmanız gereken, izlememiz gereken URL'yi girmektir. Örneğin, e-posta listenizdeki biri özel bir ürün sayfasını ziyaret ettiğinde, o ürün hakkında daha fazla bilgi veren bir e-posta tetikleyebilirsiniz. Bu veriler sayesinde ziyaretçilerinizin alışkanlıklarını, ilgi alanlarını ve tercihlerini öğrenebilirsiniz. Hedef kitlenizin ihtiyaçlarına göre özel olarak hazırlanan içerikler ve teklifler sunun.
Bırakılan araba e-postaları nedir? Bırakılan araba e-postaları, çevrimiçi alışveriş arabalarına bir şey ekleyen, ancak sipariş vermeden web sitesinden ayrılan müşterilere giden takip mesajlarıdır. Çevrimiçi alışveriş arabalarının içindekileri gösteren e-postaları otomatik olarak göndermek için bir iş akışı oluşturabilirsiniz. Tamamlanmayan siparişleri azaltmanıza ve satışlarınızı artırmanıza yardımcı olur.
Otomasyon şablonları nedir? Otomasyon şablonları, belirli bir pazarlama otomasyonu hedefi veya stratejisi ile başlamanıza yardımcı olan hazır yapım iş akışlarıdır. Sadece kendi takip edilecek mesajlarınızla, listelerinizle, bağlantılarınızla vb. bunları özelleştirmeniz gerekir. Dahası, özellikle de pazarlama otomasyonuna yeni başlıyorsanız, otomasyon stratejiniz ve abone yolculuklarınız için bir ilham görevi görebilir.

Pazarlama otomasyonu platformumuzda test sürüşüne hazır mısınız?

ÜCRETSİZ KAYDOL