GetResponse Free-Forever Planıyla işinizi çevrimiçi halledin

ŞİMDİ BAŞLAYIN DAHA FAZLA ÖĞRENİN

Ücretsiz E-posta Pazarlaması

Daha fazla açma, tıklama ve satış alın

Profesyonel e-posta şablonları, kolay tasarım araçları ve kanıtlanmış teslim edilebilirliğe sahip güçlü e-posta pazarlama yazılımı.

ÜCRETSİZ BAŞLAYIN

Ücretsiz başlayın | Kredi kartı gerekmez | Dilediğiniz zaman iptal edin

Ücretsiz E-posta Pazarlaması

Doğru türde e-posta ile farklı hedefleri yerine getirin

  • SONSUZA DEK ÜCRETSİZ

    Bültenler

    Güncellemeleri ve teklifleri içeren tek seferlik e-posta yayınları gönderin.

  • Otomatik yanıtlayıcılar

    Abonelerinizi takip etmek ve bilgilendirmek için otomatik e-posta serileri gönderin.

  • Otomasyon e-postaları

    Etkileşimde kalmak ve satış yapmak için eyleme dayalı, otomatik e-postalar tasarlayın ve tetikleyin.

  • Otomatik blog özeti

    Blogunuzun erişim alanını artırın ve e-posta üzerinden veyasosyal medyada gönderi paylaşın.

  • Harika zamanlanmış
    e-postalar

    Harika Zamanlama ve Zaman Yolculuğu teslimat araçlarıyla e-postaları doğru zamanda teslim edin.

  • İşlem e-postaları

    Bu ücretli eklenti ile, makbuz veya anımsatıcı göndermek için SMTP ile tetiklenen e-postalar gönderebilirsiniz.

Sezgisel tasarım araçları ve mükemmel e-posta teslimatı

Dakikalar içinde dikkat çekici e-postalar oluşturun ve daha fazla etki yaratmak için gelişmiş segmentasyon araçlarını kullanın.

Güzel e-postalar oluşturmak kolaydır

Sürükle ve bırak e-posta oluşturucu, birkaç tıkla mükemmel e-postalar tasarlamanıza ve göndermenize olanak tanır.

  • Mesajınızı oluşturmak için yerleşimleri ve bölümleri kullanın
  • Kurulum ve planlama ayrıntılarını tek kolay görünümdegörüntüleyin
  • Tasarımları masaüstü ve mobil cihazlarda önizleyin
  • GIF'ler ve ücretsiz arşiv fotoğrafları ile tüm tasarımları iyileştirin

Ücretsiz e-posta şablonlarından ilham alın

Zaman ve kaynak tasarrufu için profesyonel bir şekilde tasarlanan ücretsiz e-posta şablonlarından oluşan kitaplığı keşfedin.

  • Kampanya hedeflerine göre şablonlara göz atın ve seçin
  • Marka ve içeriğinizle özelleştirin
  • Kendi şablon kitaplığınızla oluşturun ve düzenleyin

Abone verilerini çalıştırın

Tüm kitleler için e-posta pazarlamasını alakalı tutmaya devam edin ve %99 teslimat oranının tadını çıkarın.

  • Belirli kriterlere göre özel segmentler oluşturun
  • Daha iyi kişiselleştirme için dinamik içerik kullanın
  • Harika zamanlama aracı ile kitlenizin tercih ettiği zamanda e-postalar gönderin

En iyi sonuçlar için e-postalarınıza A/B testi uygulayın

E-postanızın içeriğini aktif olarak test ve optimize ederek e-posta pazarlama çabalarınızı en üst düzeye çıkarın.

  • A/B test konu satırları ve açmalara göre düzenleme
  • E-postalarınızda farklı görseller ve düzenler kullanın
  • Tıklama oranlarını arttırmak için farklı eylem çağrısı düğmeleri deneyin
Yeni mi başlıyorsunuz?

İşinizi GetResponse Free Planıyla çevrimiçine taşıyın

GetResponse Free, işlerini çevrimiçi hale getirmenin yollarını arayan tüm şirketler için bir çözümdür.

Şunları içeren sonsuza dek ücretsiz bir planın tadını çıkarın:

  • E-posta pazarlama
  • Web sitesi oluşturucu + 5GB bant genişliği
  • Bir alan adı bağla
  • Landing page'ler
  • Kayıt olma ve iletişim formları
İşinizi GetResponse Free Planıyla çevrimiçine taşıyın

Güvenebileceğiniz 20 yıllık e-posta pazarlama deneyimi

E-postalarınızı para kazandıran bir şeye dönüştürün

Alışverişe uygun mesajlar ve yerleşik e-ticaret araçlarıyla e-posta kampanyalarınızdan gelir elde edin. Ardından, e-postalarınızı performansa ve kişilerinizin tercihlerine göre iyileştirmek için sezgisel analizleri kullanın.

Yeni satışlar yapın ve kaybedilen geliri geri kazanın

E-postalarınızı alışverişe uygun hale getirin ve müşterilerin sizden satın almasını önleyen
tıklama sayılarını azaltın.

  • GetResponse mağazanızdan ürünler ekleyin
  • Mevcut çevrimiçi mağazanıza entegre edin
  • Bırakılan araba e-postalarıyla müşterileri geri kazanın
  • İlgili ürünleri otomatik olarak önerin
/

Çevrimiçi pazarlama araçlarınızın tümünü tek çatı altında tutun

Çok kanallı kampanyalar çalıştırmak için e-posta pazarlamasını diğer gerekli çevrimiçi pazarlama araçlarına entegre edin.

E-postalarınızdan işlenebilir veriler toplayın

Gelişmiş e-posta analizleri üzerinden gerçek zamanlı olarak e-posta pazarlama kampanyalarınızı izleyin.

  • Açmaları, tıklamaları, geri dönmeleri ve daha fazlasını analiz edin
  • Nelerin en iyi çalıştığını öğrenmek için e-posta konu satırlarında A/B testi yapın
  • Daha iyi hedef almak için kullanıcı davranışlarını izleyin

Dilediğiniz yerden kampanya sonuçlarını alın

Seçtiğiniz plana göre size gönderilecek otomatik, özelleştirilmiş raporlar ayarlayın.

GetResponse planlarını ve fiyatlarını karşılaştırın

ÜCRETSİZ

Kolayca çevrimiçine geçmeye hazır işletmeler için tasarlandı.

Sonsuza dek ücretsiz

Şunlar dahildir:

  • E-posta pazarlama
  • Website Builder
  • Bir alan adı bağlayın
  • 500 kişilik liste
  • Landing page'ler
  • Kayıt ve kişi formları

ÜCRETLİ PLANLAR

Çevrimiçi büyümek, müşteri adaylarını dönüştürmek ve satış elde etmek için premium özelliklerle standart planlar.

En düşük plan şu tutardan başlar:

10,50$ /ay

Free planındaki her şey ve dahası:

  • Pazarlama otomasyonu
  • Liste segmentasyonu
  • Satış hunileri
  • 500+ kişiye kadar liste
  • Web seminerleri
  • Canlı sohbetler
  • Web'de anlık bildirimler
  • E-ticaret özellikleri

MAX

‍Daha yüksek kar elde etmek için özel destek ve özellikler için özel oluşturulan çözümler. ‌‍

Özel fiyatlandırma

Ücretli plandaki her şey ve dahası:

  • SMS pazarlaması
  • İşlem e-postaları
  • Hesap taşıma desteği
  • 500 ekip üyesine kadar
  • Özel destek
  • Tek oturum açma (SSO)
  • Özel IP adresi

E-posta pazarlamanızdan en iyi şekilde nasıl faydalanacağınızı öğrenin

  • Yeni başlayanlar için e-posta pazarlaması kılavuzu

    Yeni başlayanlar için e-posta pazarlaması kılavuzu

    E-posta pazarlamasının avantajlarını, e-posta pazarlamasını nasıl etkili bir şekilde kullanabileceğinizi ve ilk e-posta kampanyanızı nasıl oluşturacağınızı öğrenin.

    DAHA FAZLA ÖĞRENİN ›
  • En iyi e-posta pazarlama hizmetleri

    En iyi e-posta pazarlama hizmetleri

    12 e-posta pazarlaması hizmetinin bir listesini keşfedin ve e-posta pazarlama hizmetlerinin ne olduğunu ve neden bu kadar önemli olduklarını öğrenin.

    DAHA FAZLA ÖĞRENİN ›

E-posta pazarlama açıklaması

Ücretsiz E-posta Pazarlaması ne anlama gelir?

E-posta pazarlama artık GetResponse Ücretsiz planının bir parçası olarak mevcut. İşini çevrimiçine taşımak isteyen tüm işletmeler için sonsuza dek ücretsiz bir plan.

Ücretsiz bir hesapla şunları yapabilirsiniz:

  • Temel özelliklerde bir web sitesi ve landing page oluşturma ve yayınlama
  • Bültenler, otomatik cevaplayıcılar ve otomasyon iş akışları gibi pazarlama varlıkları için taslaklar oluşturma ve kaydetme
  • İlk 30 gün içinde 500 kişiye kadar ekleme (onaylanmayan ve kaldırılan kişiler liste boyutuna dahil edilir)
  • Çeşitli GetResponse formlarıyla müşteri adayları toplayın ve bunları 32 gün boyunca sırada saklayın
  • 30 gün boyunca premium hesap özelliklerini test edin ve kullanın
E-posta pazarlama hala etkili mi?

DMA tarafından 2021 yılında yapılan bir araştırmaya göre, e-posta pazarlamasının yatırım getirisi ortalama 38:1'dir. İstatistiksel olarak e-posta pazarlama faaliyetlerinize 1 dolar yatırırsanız, karşılığında 38 dolar alırsınız.

Tabii ki, bu sabit bir sayı değil yalnızca bir ortalamadır. E-posta pazarlama faaliyetlerinize yaptığınız yatırımın geri dönüşü çeşitli faktörlere bağlı olacaktır, örneğin:

  • E-posta listenizin boyutu ve kalitesi
  • İçerik uygunluğu
  • Tasarım ve metin
  • Eylem çağrısı (açık ve ikna edici mi?)

GetResponse Ücretsiz planı, e-posta pazarlamasına sınırsız erişim sunar, böylece hedeflerinize ulaşmanıza ve işinizi büyütmenize yardımcı olacak kampanyalar planlayabilir ve yürütebilirsiniz. İlk adımınızı yeni başlayanlar için e-posta pazarlama rehberimizin yardımıyla atın.

E-posta abone listemi nasıl büyütebilirim?

Bir e-posta listesi oluşturmanızın birden fazla yolu vardır. Yüksek kaliteli bir liste oluşturmak için bazı temel taktik ve araçları aşağıda bulabilirsiniz.

Abone olma formları: Bir abone olma formu, web formu veya kayıt formu, ziyaretçilerin kaydolmasını sağlamak için bir web sitesine yüklenen bir HTML formudur. Bu, müşteri adaylarını yakalamak için kullanacağınız temel mekanizmadır.

En popüler web formları türleri şunlardır:

  • Gömülü/Satır içi web formları
  • Açılır pencereler ve ışıklı panolar
  • Çıkış hedefli formlar
  • Kaydırma formları

Landing page'ler: Landing page'lerin de çeşitli hedefleri olabilir. Bununla birlikte, belirli bir tür yalnızca e-postaları yakalamak için oluşturulmuştur ve bunlar sıkıştırılmış sayfalardır. Sıkıştırılmış sayfalar, ziyaretçilerin e-posta adreslerini toplamak için tasarlanmıştır. Onları formu doldurmaya ikna etmeye ve tek bir hedefe odaklanmalarını sağlamaya yetecek kadar bilgi içerirler.

Müşteri adayı mıknatısları: Ziyaretçinizin e-posta adresi karşılığında verdiğiniz bir teşviktir. En yaygın olarak müşteri adayı mıknatısları bir e-kitap, bir kontrol listesi veya ücretsiz bir araç biçiminde olurlar, ancak her şekil ve biçimde gelebilirler.

Ücretli reklamlar: Facebook'ta bunlara Müşteri Adayı Reklamları denir. Google'da bunlara Google Müşteri Aday Formu Uzantıları denir. LinkedIn'de ise Lead Gen Ads olarak bulabilirsiniz. Her platformun bir adı vardır, ancak ilke aynıdır - müşteri adayı yakalama formunu kullanıcının kaydolduğu e-posta adresiyle önceden doldurarak kullanıcılardan e-posta adresi toplamanın basit bir yolunu sunarlar.

Bir pazarlama e-postası göndermek için en iyi zaman ne zamandır?

En son çalışmamız, bir e-posta göndermek için en iyi zamanın aslında bireysel bir şey olduğunu gösteriyor. Farklı konumlara, sektörlere ve kitlelere göre değişiyor. Tüm detayları E-posta Pazarlama Ölçütleri raporumuzdan öğrenin.

En iyi yöntem, e-postalarınızı GetResponse Perfect Timing veya Time Travel gibi bir gönderme zamanı optimizasyon algoritması kullanarak göndermektir. Bu araçlar, her abonenin gönderme zamanını önceki davranışlarına veya zaman dilimlerine göre otomatik olarak ayarlar.

Bakılacak en iyi e-posta pazarlama metrikleri nelerdir?

Her pazarlamacının takip etmesi gereken temel e-posta pazarlama metrikleri:

Açma oranı: Bu metrik abonelerin e-postalarınızı kaç defa açtığını açıklar.

Linke tıklama oranı: E-posta tıklama oranı (ETO) e-postalarınızdaki bağlantılara kaç defa tıklandığını söyler. Kaydedilen tıklamaların başarıyla teslim edilen e-postaların sayısına bölünmesiyle hesaplanır.

Geri dönme oranı: Geri dönme, e-postaların alıcıya ulaşmaması veya gönderene geri döndürülmesidir.

Abonelikten çıkma oranı: Abonelikten çıkma oranı, kaç kişinin abonelikten çıkma bağlantısını (genellikle altbilgide bulunur) tıkladığını ve gelecekteki gönderimleri devre dışı bıraktığını açıklar.

İstenmeyen posta şikayet oranı: "Kötüye kullanım şikayeti" veya "istenmeyen posta şikayeti" olarak da bilinen bu birisinin gelen kutusundaki "istenmeyen posta olarak işaretle" özelliğini tıklayarak veya doğrudan sizinle iletişime geçerek bir e-postayı istenmeyen olarak bildirmesidir.

Yukarıda listelenen metriklerin ardındaki tüm ayrıntıları öğrenin ve Kampanya Başarısını Ölçmek İçin E-posta Pazarlama Metrikleri ve KPI'ları kılavuzunda takip etmek için daha fazlasını keşfedin.

GetResponse'u ücresiz deneyin

Sonsuza dek ücretsiz | Gizli ücret yok | Gizlilik korumalı