Ücretsiz denemenizi başlatın

Parola güvenlik ipuçları:

  • en az 6 karakter kullanın
  • harfleri ve sayıları bir arada kullanın
  • büyük ve küçük harfleri bir arda kullanın
  • özel karakterler kullanın (ör. @)

Koşullar, İşlemler ve Filtreler

Pazarlama veritabanınızın değerini güçlendirir

GetResponse Pazarlama Otomasyonunun mantığı

Pazarlama Otomasyonu eğer-ise sezgisel mantığını temel alır.

EĞER belli koşullar mevcutsa
Filtreleyin, tanımlayın veya sınırlandırın
BU DURUMDA belirli bir işlem gerçekleştirin

GetResponse Pazarlama Otomasyonu belirttiğiniz koşulu bulmak ve belli bir işlemi gerçekleştirmek için pazarlama listenizi arar. Filtreler adı verilen bir aracı kullanarak kitlenizle daha da fazla netlik içinde iletişim kurun.

İşte koşulları, işlemleri ve filtreleri tanımlamanız için bir seçenekler listesi.

Koşullar

GetResponse Pazarlama Otomasyonu koşulları ayarlamayı işaretleyip tıklatmak kadar kolay hale getirir. Burada hedefinizi tanımlamak için kullanabileceğiniz koşullar bulunmaktadır:

Puanlama

Puan değerine göre ele almak istediğiniz abone grubunu tanımlamak için puanlamayı kullanın.

Buraya abone ol

Aramanızı, belli bir kampanyaya abone olmuş veya belli bir kaydolma yöntemini kullanmış olanlarla daraltabilirsiniz.

Mesaj açık

E-postayı açanları bulmak için bu koşulu ayarlayın — belirli bir mesaj veya herhangi bir mesaj.

Mesaj bağlantısına tıklatıldı

Belirli bir bağlantıya tıklatmış olanları bulmak için bu koşulu kullanın. İsteğe bağlı olarak, bağlantıya tıkladıkları zamana ilişkin bir zaman sınırı ayarlayın.

Etiket değeri

Geçmişte etiketlediğiniz aboneleri bulmak için bu koşulu ayarlayın.

Sipariş edildi

Müşterilerinizi takip edin ve tamamlanmış bir siparişin ardından hemen onlarla etkileşim kurmak için bu koşulu kullanın.

Araba bırakıldı

Çevrimiçi bir arabanın bırakılıp bırakılmadığını takip edin ve bir siparişin tamamlanmasını destekleyin.

Ziyaret Edilen URL

Bir abonenin belirli bir URL'yi ziyaret edip etmediğini öğrenin ve ilgi alanlarının kaydını tutun.

İşlemler

Belirli aboneleri bulmak için koşulları kullandığınıza göre, harekete geçme
zamanı geldi
:

E-posta gönder

Bu işlem hedeflediğiniz abonelere belirli bir e-posta gönderir.

Puanlama

Bu işlem hedeflenen abonelerin puanına belirli bir sayıda puan ekler
(veya çıkarır)
.

Etiket

Bu işlem hedeflenen aboneleri belirli bir etiket değeri ile etiketler.

Taşı

Bu işlem, iş akışınızla etkileşimlerin sonucu olarak kişilerinizi bir kampanyadan diğerine taşımanızı sağlar.

Kopyala

Abonelerinizin tercihlerine ve işlemlerine göre, seçilen herhangi bir kampanyadan kişilerinizi kopyalayın.

Özel alan

Özel alanları abone profillerine atayın veya kaldırın.

Bekleyin

İşlemi gerçekleştirmeden önceki bekleme süresini belirlemek için bu işlemi kullanın. Örnek: koşullu-açılış için belirlenen e-postayı göndermeden önce iki gün bekleyin.

Filtreler

Hedeflemenizi daha da netleştirmek ister misiniz? Konuşmak istediğiniz abone grubunu daraltmak için filtreleri kullanın.

Aralık

Bölümü belirli bir aralıkta sınırlandırmak için bu filtreyi kullanın. Örneğin, mesajı açan ilk 50 aboneyi bulabilirsiniz.

Miktar

İşlemi alan abonelerin sayısını tanımlamak için bu filtreyi ayarlayın. Örnek: yalnızca 10 aboneye bir hediye sertifikası gönderin.

Dinamik bölüm

İş akışınızda belirli aboneler hedeflemek için bu filtreyi kullanın. Abonelik verilerinize dayanarak dinamik ve iş akışı spesifik bölümler oluşturabilirsiniz.

Kampanya

Kampanya filtresi, içinde bulundukları kampanyaya dayanarak iş akışınızdaki belirli aboneleri hedeflemenize olanak verir.

Hızlı referans için bu listeyi kullanın İşiniz için GetResponse Pazarlama Otomasyonunu nasıl tasarlayıp uygulayacağınıza ilişkin fikirler için, Planlama ve Uygulama Kılavuzumuzu indirin.

İşinizi büyütmek için daha fazla araç mı arıyorsunuz?

Tüm özelliklere göz atın