Company news

  • Poland-based email marketing company GetResponse will be opening its first US-based office in Boston. GetResponse is investing $6 million in the expansion.”
  • ”I’ve seen the workflow builder in action, and it is one of the more impressive click-and-drag interfaces on offer, yet it is extremely easy to use.”
  • ”As veterans in the business, they made marketing automation accessible to different business needs, even giving you real analytics about each campaign and their responsive automated follow up is one of the smartest things you’ll see.”
  • ”A Multicultural Company Bonds Over a Passion for Customer Care & Innovative Products.”
  • ”GetResponse can help a business test what works when contacting customers through email. Optimizely can aid a company with A/B testing of its website-landing pages and other pages.”
  • ”As email marketing changes, GetResponse is ready with tools to take advantage of technological breakthroughs.”
  • ”GetResponse is one of the best email marketing services available today which comes with a whole pack of features to get you on the way.”
  • ”There are tons of different email platforms that you can use, but I find GetResponse to be one of the best out there.”
  • ”GetResponse offers a user-friendly e-mail marketing platform, e-mail analytics, automation, and list import tools.”
  • ”GetResponse recently combed through a whopping 21 million messages to trawl for patterns that can help business owners better time their e-mails.”
  • ”Using email automation with a service like GetResponse to follow up with prospective customers, send birthday promotions, remind people of an abandoned shopping cart, conduct post-purchase surveys, etc. can help you build stronger relationships with your customers.”
  • ”Adopt an integrated email tool like GetResponse’s auto-responder to configure triggers that make sense to your brand, schedule your message cycles, and template out what you want to say in each of them.”
  • ”GetResponse is best known as an e-mail solutions provider, but GetResponse also provides landing page software.”
  • "E-posta pazarlama hizmet sağlayıcı GetResponse, benzersiz ve kullanıcı odaklı bir şekilde, görüntülerle kendini rakiplerinden ayırıyor."
  • "GetResponse tarafından yapılan bir diğer ankette sosyal paylaşım seçeneğine sahip e-posta pazarlama mesajlarının bu özellikleri içermeyen e-postalara göre %30 daha fazla tıklatma yarattığı ortaya çıktı."
  • "GetResponse, göndericilerin davranışa, tercihlere ve coğrafi konuma göre alıcıları hedeflemelerini sağlayan anahtar teslim e-posta pazarlama ürünü ile birlikte kullanım için bir liste bölümleme aracı geliştirdiğini duyurdu."
  • "E-posta pazarlamacıları, e-posta pazarlamasının ilgili olmasını ve sonuçlarını geliştirmek için gelişmiş hedefli bölümleme sistemini kullanabiliyorlar."
  • "Yeni bir araç, markaların kullanıcı bilgilerini daha iyi kullanmasına yardımcı olabilir. GetResponse'nin Form Oluşturucu aracı, markaların e-posta listelerine kayıt olanların sayısını arttırmasına ve müşteri bölümlemelerini geliştirmelerine yardımcı olabilir."
  • "GetResponse, özel kayıt formları oluşturan bir araç olan GetResponse Form Oluşturucu'yu çıkarttı. 500'ü aşkın tasarımcı şablonu ve görsel bir sürükle-bırak düzenleyiciye sahip."
  • "Multimedya pazarlamacıları bunu çok sevecekler. E-posta pazarlama sağlayıcısı GetResponse, sağladığı saklama alanını arttırdığını duyurdu (belirtmek gerekirse 100 kat).
  • "GetResponse, e-posta mesajlarını okuyan seslerle iyi bir iş çıkardı. Pazarlamacılar kendilerini Amerikan ya da İngiliz İngilizcesi aksanına sahip bir erkek ya da kadın sesiyle temsil etmeyi seçebiliyorlar. Diğer diller de yakında kullanılmaya başlanacak."
  • Implix CEO'su Simon Grabowski, "Implix'in GetResponse biriminin sunduğu yeni teklif pazarlamacıların e-postaya bakış açısını ve tüketicilerin dinleme şeklini değiştirebilir."
  • "Kullanıcıların dikkatini koruma için küçük ve orta büyüklükteki işletmelerin yarısından fazlası, e-posta pazarlama firması GetResponse'ye 2010 yılında kişiselleştirmeye ve hedeflemeye odaklanacaklarını belirttiler."
  • "Implix'in sunduğu GetResponse tarafından dün açıklanan bir çalışmaya göre KOBİ e-posta pazarlamacıların yüzde 90'ından fazlası bu yıl sosyal medyaya katılmak isterken yüzde 80'i videoları kullanacaklarını belirttiler."
  • Implix'in CEO'su ve GetResponse'nin Kurucusu Simon Grabowski'nin, Gartner analisti Richard Fouts ile pazarlamacıların sürekli olarak yeni kanalların çıktığı bir ortamda öne çıkmak için yapabilecekleri hakkında konuşmasını dinleyin.
  • Günümüzde KOBİ'ler için uygun maliyetli bir e-posta pazarlama hizmeti bulmak zor değil. Ancak iPhone için özellikler ve Twitter ile entegrasyon sunan uygun maliyetli bir e-posta pazarlama hizmeti bulmak biraz zor olabilir. GetResponse'ye bakın.
  • ...iPhone için GetResponse dahil olmak üzere sosyal medya entegrasyonunu güçlendiren Implix'in GetResponse 6.0 e-posta pazarlama uygulaması.
  • GetResponse'nin son zamanlarda yaptığı bir çalışmaya göre sosyal paylaşım seçeneğini içeren e-posta mesajları, bu seçeneklerin bulunmadığı e-postalara göre yüzde 30 daha fazla tıklatma oranı oluşturuyor.
  • GetResponse'nin son zamanlarda yaptığı bir çalışmaya göre sosyal paylaşım seçeneğini içeren e-posta mesajları, bu seçeneklerin bulunmadığı e-postalara göre yüzde 30 daha fazla tıklatma oranı oluşturuyor.
  • GetResponse'nin 'E-posta Pazarlama ve Sosyal Medya Entegrasyonu Raporu'na göre Twitter, tüm sosyal e-posta e-postalarının %67,2'siyle en popüler sosyal paylaşım seçeneği olurken onu %62,7 ile Facebook takip etti.
  • GetResponse'nin yaptığı bir çalışmaya göre sosyal medya paylaşım seçeneğine sahip e-posta mesajları, paylaşım seçeneği olmayanlara göre %30 daha fazla tıklatma oranı sağlarken üç ya da daha fazla paylaşım seçeneğine sahip olanlar %55 daha fazla tıklatma oranı sağlıyor.
  • E-posta pazarlama sağlayıcısı GetResponse'nin yeni çalışmasına göre en az üç sosyal paylaşım seçeneğinin sunulması, %55 daha yüksek tıklatma oranı sağlıyor.
  • Sosyal paylaşım seçeneğine sahip e-posta pazarlama mesajlarının bu özellikleri içermeyen e-postalara göre %30 daha fazla tıklatma sağlıyor. GetResponse'nin yeni anketine ve örneklerden elde edilen kanıtlara göre e-posta ve sosyal medya iletişimlerini yöneten kurallar giderek daha belirsiz hale geliyor.
  • E-posta pazarlama platformu GetResponse, sektörün ilk entegre text-to-speech e-posta özelliğini sundu. En iyi kısmı ne mi? Çok orijinal bir özellik olması.
  • E-posta pazarlama firması Implix yeni raporunda çevrimiçi videoların hiç olmadığı kadar popüler hale geldiğini ve satıcıların tüketicilere müşteri öykülerinden ürün tanıtımlarına kadar her bilgiyi göstermesiyle giderek artan bu popülerliğin, bu yıl e-postalarda videoların daha fazla kullanılmasını sağlayacağını belirtti.
  • Implix tarafından geçen hafta yayımlanan bir çalışmaya göre pazarlamacıların %64'ü 2010 yılında e-postalarda video kullanmayı planlıyor. Geçen sene ise yalnızca %12'si videoları kullandı.
  • E-pazarlama şirketi Implix'in yeni raporuna göre tüketiciler bu yıl müşteri öyküleri ve ürün tanıtımları gibi videoların yer aldığı e-posta pazarlama mesajlarında bir artış görecekler.
  • GetResponse'nin kısa bir süre önce yaptığı bir çalışmaya göre küçük ve orta boyuttaki işletme (KOBİ) pazarlamacıları, gelen kutusundaki karmaşıklığı önlemek için kişiselleştirme ve davranışsal hedefleme teknikleri kullanıyorlar.
  • Implix GetResponse'nin yaptığı yeni bir araştırmada, 2010 yılına ilerlerken e-postanın küçük işletmeler için giderek daha önemli bir hale geleceğini ortaya koydu.
  • Implix'in yaptığı yeni bir çalışmaya göre pazarlamacıların giderek daha fazla videoları kullanmayı planladıklarını gösterdi.
  • Pazarlama hizmeti sağlayıcısı Implix'in yaptığı yeni araştırmalara göre tüm dünya üzerinde e-postaları en az açan gruplardan biri Amerikalılar olarak belirlendi.
  • Implix'in yaptığı yeni bir çalışma, e-posta yorgunluğu ve düşük ilginin Kuzey Amerikalı alıcılar arasında önemli bir sorun olduğunu gösterdi.
  • Amerikalılar "e-posta yorgunluğu" yaşıyor. Pazarlama hizmeti sağlayıcısı Implix'in yaptığı yeni bir çalışmaya göre tüm dünya üzerinde e-postaları en az açan gruplardan biri Amerikalılar olarak belirlendi.
  • HTML ile mevcut ortalama açma oranı %20-%35 arasında olmasına karşın Avrupa'da daha iyi açma oranları görüyoruz. Bunun Avrupa'daki tüketicilere kıyasla ABD'deki tüketicilerin daha fazla e-posta yorgunluğuna sahip olmasına bağlı olduğuna inanıyoruz," dedi.
  • Polonya'da yer alan e-pazarlama firması Implix üzerinden gönderilen 1,65 milyarı aşkın e-postanın değerlendirilmesiyle elde edilen bilgiler, tüketiciler Avrupa'dan gelen e-posta pazarlama mesajlarını, diğer kıtalardan gelen mesajlara göre daha fazla açtığını gösterdi.
  • Implix'in yaptığı bir çalışmaya göre e-posta geri dönüş ve şikayet oranları, dünyanın geri kalanına kıyasla Kuzey Amerika'da çok daha yüksek ve kıtanın açma oranları göreceli olarak düşük.
  • Implix, başka bir örnekte yeni GetResponse 6.0 e-posta pazarlama çözümünü Kasım ayı başında ad:tech 2009'da çıkarttı. Sosyal medya entegrasyonu, GetResponse for iPhone, ücretsiz çevrimiçi anketler, gelişmiş e-posta analizleri ve küçük işletme pazarına yönelik videolu e-posta oluşturma olanakları içeriyor.
  • GetResponse, sosyal medya ile çok uyumlu görünüyor. Videolu e-posta ve sosyal medya araçları sunuyorlar. Örneğin e-posta aboneleriniz, Twitter güncellemelerinizi GetResponse hizmeti üzerinden kolayca alabilirler. Aynı zamanda hangisinin iyi olduğunu belirlemek için farklı e-postaları test etmenizi sağlayan bir ayrık test özelliği de bulunuyor.
  • Implix, maliyet konusunda hassas işletmelerin e-posta pazarlama ROI'lerini arttırmasına yardımcı olmak için tasarlanan GetResponse Geliştirici Bölgesi'ni çıkarttığını duyurdu.
  • Pazarlamacıların GetResponse e-posta platformlarını mevcut e-ticaret platformlarıyla, CMS ve CRM sistemleriyle entegre etmesine yardımcı olan Yeni GetResponse Geliştirici Bölgesi platformuna girin.
  • Yeni GetResponse Geliştirici Bölgesinde, veri tabanları, içerik yönetim sistemleri ve e-ticaret sisteminin kendisi dahil olmak üzere bir e-ticaret işletmecisinin bağlı olduğu tüm sistemlere GetResponse işlevlerinin eklenmesini mümkün hale getiren 30'u aşkın API bulunuyor.
  • Simon Grabowski, kendi mevcut işinde bu tür bir firmaya olan gereksinimi görerek çevrimiçi pazarlama firması Implix'i on yıl önce kurdu.
  • Implix'in Kurucusu ve CEO'su Simon Grabowski, GetResponse adından bir çevrimiçi pazarlama hizmetine sahip ve Implix'in müşterilerinden biri, Implix'in videolu e-posta pazarlama özelliğini kullandıktan sonra bir hafta içinde %200'e varan dönüşüm oranları elde etti.
  • Implix'in e-posta pazarlama programı GetResponse 6.0, maliyet konusunda hassas işletmelere ayrık testler gibi özellikler ve kampanyanın başlatılması için 300'ü aşkın sektöre özel şablon sunuyor
  • GetResponse 6.0, HTML bültenlerinin ve e-posta promosyonlarının özelleştirilmesini göreceli olarak kolaylaştıran, kolay kullanımlı bir e-posta kampanyası yönetim aracıdır. Bir blogu ya da Twitter hesabını da otomatik olarak bülten içeriği ile günceller.
  • Popüler e-posta pazarlama platformunun bu sürümü, karşılaştığım ses ve video kaydetme özelliğini ve Twitter entegrasyonunu sunan ilk platform.
Contact us